babblarna och sova själv


I helgen har vi hängt i Orminge två av tre dagar pga att dag ett upptäckte vi att Babblarna skulle ha konsert dag två!! Får man ju bara inte missa. Luna älskade det och det gjorde ju vi med såklart, tänk vad man uppskattar andra saker sen man fick barn..?! Inte trodde jag för några år sen att en riktigt lyckad lördag är en sån där man sitter på marken och kollar på tre vuxna människor som leker med gosedjur på en scen. Att se livet genom Lunas ögon gör allt så mycket bättre.

Och nu ikväll har jag nattat henne och sett till att hon somnade i sin egna säng som vi idag flyttat bort en halvmeter från vår säng. Är så splittrad, ibland vill jag att hon ska lära sig sova själv men sen slår det mig hur liten hon faktiskt är, bara ett och ett halvt år ju. Hon är ju pytte, varför ska hon inte få gosa med oss om vi alla vill? Detta är alltså anledningen till att vi inte bor i en trea 😅 Ett rum skulle stå tomt.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

