gos


Hänger hemma hos mamma, åkte hit i morse när jag gjort klart mitt prov i skolan eftersom Luna hängde med mamma under tiden. Nu är det vildags men vi har inte med nån bärsele eller vagn. Hittade en kattsjal som funkade utmärkt som bärsjal. Knöt lite afrikanskt 😅 Vågar inte ställa mig upp men hon behöver ju bara knytas fast tätt mot en så somnar hon fort och tryggt.

Lilla gosefis.

Provet gick bra. Så var den här kursen också typ slut men inte riktigt då det egentligen är en praktisk kurs men vi har ju kanppt fått vara i köket. Hm. Hur länge bör jag stå ut?

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

