gos med lillsnos

Äh måste väga upp mitt negativa klag med att berätta att livet inte är så illa, det är faktiskt riktigt bra när jag får gosa med lilla Lu.

Igår sket sig bara allt när jag insåg att jag tappat bort mina hemnycklar med skåpnyckeln till skolan, missade buss och tunnelbana och skolan, failade totalt på en inlämning till skolan för jag missade en grej som skulle med och så ett misslyckat besök på arbetsförmedlingen på det. Men nu är jag på det igen! Måste vara lite snällare mot mig själv och inte bli så arg på mig själv för att jag glömmer ALLT hela tiden. Måste väl inse att min hjärna är helt slutkörd efter att ha planerat och fixat konstant i typ två år. Och så har jag inte gett mig själv tid att stanna upp och ta det lite lugnt, har haft sån stress att ordna upp vårt liv och eftersom det är JAG som velat ha oss till Sverige så har jag tagit på mig allt ansvar för ALLT. Men så kan vi inte ha det. Nu är det mesta fixat och jag måste slappna av lite. Herreguuu jag ska ju leva i MINST 50 år till! Jag hinner.

Så idag får Luna rita med tuschpennor (för då sitter hon still länge) och jag får komplettera min inlämning och lite småfix som kan minska min stress lite.

Snart är det ju midsommar och långledigt igen, skönt och behövligt när man inte har nåt sommarlov.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

