ingen bra dag


Anledningen till att jag inte kan blogga: jag är en bitterfitta. Om jag skriver vad som sker i mitt liv blir det allt för mycket klag idag så här är en bild på en liten stickling jag fick av min granne för ett tag sen. Kul va!

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till ingen bra dag

  1. Louise skriver:

    Hoppas livet blir bättre snart. Saknar dina inlägg! 😊
    Hur går det för Ri? Vill han söka något extrajobb snart så kan jag kolla runt lite? Fast kanske är för tidigt/dålig timing? 🙂

    • Jarå går väldigt upp och ner bara! 🙂
      Vi var på arbetsförmedlingen igår och försökte skriva in honom utan resultat så the job hunt is on! Åh, tack snälla du får jättegärna kolla runt om du vet nåt! Nu har han landat och pengarna är slut haha!

Kommentera

