bajs igen

Blä alltså för allt. Jag orkar inte vara stressad och fattig och känna att jag slösar bort mitt liv men det finns ju inte ett enda jobb att söka så jag kan ju inte heller hoppa av min såkallade utbildning. Och så upptäckte jag nyss att thaifestivalen tydligen var nu i helgen så den har vi också missat. Brukar inte den vara i augusti?

Och så har jag MEGAÅNGEST för en skoluppgift jag har. Att SÄLJA något och spela in det och skicka till min lärare 😵 Aldrig i livet. Vidrigaste uppgiften ever. Jag KAN bara inte göra det.

Har fixat praktik också men kan inte vara mer otaggad alltså. Jag VILL INTE praktisera.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

