sommar

Nu har jag tagit semester och skiter i skolan! Så skönt. Har haft tid att storstäda och pyssla en massa, pillat och planterat om mina växter och försökt tänka ut vad jag vill ha på de tomma väggarna här hemma. Har haft det så bra de senaste dagarna när jag inte brytt mig om skolhelvetet.

Hoppas tiden går långsamt nu och att jag kan få nån sorts semester trots att vi är instängda i en lägenhet och enda badvattnet här är fyllt av anusiglar och okänd fågelrövsjukdom. Vill gå i skogen och plocka bär. Och bada.

Men just nu är jag bara sååå godissugen.. måste göra nåt åt det. Skulle va kul med nåt sällskap också nån kväll då min man och barn går och lägger sig klockan åtta varje kväll.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

