เผ็ด

Luna har skördat vår första egenodlade chili idag… jag skrek NEEEEJ väldigt lugnt och pedagogiskt 🙄 Hon har börjat med hyss, hon väntar tills jag ser och säger ”ooh snälla gör inte så” för det funkade ju alltid förut, hon lyssnade JÄMT… Men nu väntar hon in mitt please don’t och sen kör hon hårt!!

เผ็ด säger hon också om chilin.

Just nu hjälper jag Ri med hans läxa, han håller på att berätta om sin första tid i Sverige och jag hör honom säga ”min fru var tjock och stressad”… Eh. Okej.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

