kräftor

Igår käkade vi kräftor.

Jag satsade och köpte maffiga jumbokräftor för jag tänkte att de skulle vara så goda. Tyvärr var de så salta att vi inte orkade äta upp dem. Tur jag laddat med räkor också.

Sen spelade vi kubb och jag och Ri vann trots att det var första gången han spelade. Och ja. Det var endast pga honom som vi vann.

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till kräftor

  1. Madelen skriver:

    Trivs Ri bra i Sverige? Resan Thailand-Vårberg kan ju inte vara helt lätt? 😊

Kommentera

