slut på ”semestern”

Eller ja, jag har ju inte haft nån semester men har inte behövt åka till min sk. skola på fyra veckor. Men imorgon är det dags igen. Gissa vem som är taggad till tusen!!!

Om ni gissade på mig så hade ni fel! Vill ju egentligen bara hänga med min posiga unge jämt och för alltid men tyvärr måste man ju tydligen göra nåt av sitt liv också. Dvs ta studielån för att kladda i ett kök och bränna bullar som ingen vet hur man rullar… Och sen få sugiga betyg för att man är ett sånt failure som inte kunde lista ut på egen hand hur man gör en citronmarängpaj eller rullar en perfekt vetelängd.

Aja på onsdag börjar min praktik och jag är efter snart fem månaders studier redo att få lära mig något som faktiskt har med bakning att göra! Och nästa månad kan jag söka till förskollärare 😂

Det här inlägget postades i Mitt liv i thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

